Tomahawk
Η Vip boats διευρύνει τη γκάμα των φουσκωτών που κατασκευάζει με το νέο Tomahawk 600 .Με το αρκετά φαρδύ κατάστρωμα και τη χαμηλή διάταξη των μπαλονιών ,που στις χαμηλές ταχύτητες και τις έντονες κλίσεις συμμετέχουν στην πλεύση , είναι εμφανής η πρόθεση τού κατασκευαστή να φτιάξει ένα τουριστικό σκάφος που θα ταξιδέψει το πλήρωμα του ξεκούραστα και με ασφάλεια στον προορισμό του .
Ο
τετράχρονος selva 115 ίππων
στον καθρέπτη του έδωσε πολύ καλές
μετρήσεις .Το
πρώτο στοιχείο που επιτρέπει τη χρήση
μικρού κινητήρα είναι η διαμόρφωση της
γάστρας , η δεύτερη το ελαφρύ βάρος των
550 κιλών και βέβαια και τα δύο μαζί
δουλεύοντας
αλληλένδετα .Η
προπέλα που φορούσε το σκάφος της δοκιμής
ήταν η 19" ballistic και
στο τανκ του καυσίμου χωρητικότητας
140 λίτρων υπήρχαν
περίπου 90
λίτρα .Με
δύο άτομα πλήρωμα , και αρκετά καλές
καιρικές συνθήκες ,πραγματοποιήθηκαν
οι μετρήσεις .Το
σκάφος έπλεε εξίσου καλά τόσο στις
χαμηλές όσο και στις υψηλές ταχύτητες
.
Χαρακτηριστική είναι η αίσθηση ότι
το σκάφος πλανάρει άμεσα από την πρώτη
στιγμή που θα κατεβάσουμε την μανέτα .
Το τυπικό ορθοπλώρισμα
κρατά ελάχιστα και έχει ελάχιστη διαφορά
στη γωνία κλίσης .
Ενδιαφέρον έχει
επίσης το γεγονός ότι το σκάφος αφού
πλανάρει δεν κάθεται κατεβάζοντας την
ταχύτητα ,παραμένοντας πλαναρισμένο
μέχρι τους 12 κόμβους αλλά και συνεχίζοντας
να πλέει χωρίς να κόβει σχεδόν μέχρι
τους 8 κόμβους γεγονός που θα βοηθήσει
σε πολύ άσχημες
καιρικές συνθήκες .
Αυτά
γίνονται για δύο λόγους βασικά γιατί
τα μπαλόνια στις χαμηλές ταχύτητες
συμμετέχουν στην πλεύση και δεύτερον
λόγω διαμόρφωση της γάστρας .
Για
τους ίδιους λόγους το πλήρωμα αισθάνεται
μεγάλη ασφάλεια αφού τα μπαλόνια
οριοθετούν τις κλίσεις του . Πέρα από
τις καλή αίσθηση πλεύσεις που μας έδωσε
το vip s 600 ικανοποιητικοί
ήταν και η αριθμοί που σημειώσαμε κατά
την μέτρηση .
Θα πρέπει
να υπολογίσετε 24,3 - 29,6 κόμβους στις
4000-4500 στροφές ανά λεπτό καταναλώνοντας
23 λίτρα την ώρα ,ήτοι 0,91 λίτρα το ναυτικό
μίλι .
Δεδομένου ΄τι ο
κινητήρας έχει ανώτατο όριο στροφών
τις 6000 σ.α.λ. , η προπέλα του του πέφτει
βαριά και χρήζει αλλαγής με μια 17άρα ,
βέβαια η ballistic σε
σύγκριση με άλλες προπέλες ίδιου βήματος
, τείνει να ρίχνει τις στροφές .
Tomahawk
ΤΕΧΝΙΚΑ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Ολικό μήκος
6.00
Ολικό πλάτος 2.50
Ύψος
0,80
Βάρος 550 kg
Άτομα
12
Ύφασμα 1670 gr/m
hypalone neoprene
STANDAR
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣΝτεπόζιτο
Βενζίνης inox 170 itΚονσόλα
Κάθισμα οδηγού ,συνοδηγού
Αντλία
σεντίνας
Δέστρες 4 inox
Πτυσσόμενο τραπέζι
Πλήρες σετ μαξιλάρια
Σκάλα
μπάνιου
Ράουλο άγκυρας
Roll
bar (πολυεστερικό inox
)
Βάση εφεδρικής μηχανής
EXTRA
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
Ντεπόζιτο
νερού
Πρεσοστατική αντλία με
ντους
Τέντα ηλίου
Τέντα πλεύσης
Τέντα parking
Ηλεκτρικός
εργάτης άγκυρας
Ράδιο cd
Βάση
εφεδρικής μηχανής